Konferencija o vinskom marketingu VinMarKon ove je godine, u svom drugom izdanju, bila u znaku vinskog turizma. Događaj namijenjen vinarima i vinskim profesionalcima okupio je više od 70 sudionika iz cijele Hrvatske.
Organizatorica konferencije Irena Lučić napominje kako unatoč činjenici da turizam čini 20 posto BDP-a naše zemlje vinski turizam kao specifični oblik nije ni približno dosegao svoj puni potencijal. Kako kaže, osim što vinskom turizmu nedostaje strategije, fali i vertikalne komunikacije između institucija i vinarija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu