U Hrvatskoj postoji velik otpor digitalizaciji i naglašeno nepovjerenje prema koristima koje tehnologija donosi u razvoju društva i gospodarstva. Nadalje, odrasli građani pokazuju slab interes za cjeloživotnim obrazovanjem, država preferira prekvalifikaciju isključivo nezaposlenih osoba, ovisno u kojem ste dijelu Hrvatske rođeni imat ćete vrlo različit pristup obrazovanju, imovinsko stanje roditelja značajno utječe na duljinu obrazovanja, uključivanje u dječje vrtiće izvan većih sredina je vrlo nisko, a rezultati standardnih testova u Hrvatskoj u padu su od 2016. godine.
To su samo neki od zaključaka izvješća "Index of readiness for digital lifelong learning" na temelju kojeg su rangirane EU članice po stupnju spremnosti na digitalno cjeloživotno obrazovanje, a po kojem se Hrvatska plasirala u zlatnoj sredini na 13. od 27 mjesta. Zachary Kilhoffer, istraživač jednog od vodećih europskih istraživačkih centara – Centre for European Policy Studies (CEPS), kaže da unatoč dobroj poziciji Hrvatske bode u oči to da su Hrvati jedni od najskeptičnijih Europljana po pitanju digitalnih vještina i digitalizacije općenito.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu