Ma zar je to hrvatski brend?! Sjećamo se kako je prije već dosta godina u iskrenoj radosti i s nevjericom reagirala kad je shvatila da je namještaj, originalni stolci i trosjedi jednog domaćeg brenda, kojima se često divila pregledavajući strane medije, zapravo hrvatski proizvod, a onda je u hipu proradio novinarski i urednički nerv i odmah je dodala “hoću priču o tome”.
Marina je bila strastvena novinarka. Vrlo brzo je u svojoj karijeri postala urednica, no ono što ju je karakteriziralo od 2000. do preranog odlaska 2024. je ta inficiranost novinarstvom. Svaki novinar nema talenta biti i urednik, no kod nje je ta nadogradnja provedena u nekoliko redakcija, a završno s Poslovnim dnevnikom, prošla skladno, zapravo organski. Ima urednika koji šute, troše malo riječi i kad naručuju i kad primaju tekst, što novinari ne vole. Ona je bila jedna od onih kojima je stalo, koji znaju što naručuju i kakav novinarski tekst o toj temi treba biti i koja je, što je najvažnije, s nama novinarima znala podijeliti i radost i zadovoljstvo kada je tema bila pogođena i ne tek odrađena, nego je imala odjeka i postigla svoju svrhu, važnu za novine i za poslovnu zajednicu. Kada govorimo o Marini, njezinim odlaskom nastaje taj teško nadoknadivi gubitak, iskrenost i zajedništvo u stvaranju dobre novinarske teme.