Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nakon ulaska DB-a, Panturist investirao 20 mil. kuna

Autor: Darko Bičak
28. travanj 2014. u 08:57
Podijeli članak —
Uz vozni park obnavljaju se i kolodvori/D. J./PIXSELL

Osječki prijevoznik uveo Inter City liniju za München, a u planu su i druge.

Njemačke državne željeznice Deutsche Bahn su prošle godine preuzele osječkog prijevoznika Panturist, koji je prije toga bio u vlasništvu francuske Viole, te sada pokreću nove projekte.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvi među njima je Inter City autobus linija Zagreb-München koja će od ovog tjedna povezivati tri puta dnevno hrvatsku i bavarsku metropolu.Iz Arriva Deutsche Bahna, kako se službeno zove tvrtka koja upravlja s Panturistom, najavili su će već kroz mjesec dana predstaviti i nove projekte. U godinu  dana je novi vlasnik u Panturist uložio 20 milijuna kuna, od čega 10 milijuna u vozni park te 1,2 milijuna u obnovu šest Panturistovih kolodvora.  U toj tvrtki se nadaju da će institucije hrvatske države urediti situaciju na tržištu autobusnog prijevoza i osigurati poštenu utakmicu.

Njemačke državne željeznice Deutsche Bahn su prošle godine preuzele osječkog prijevoznika Panturist, koji je prije toga bio u vlasništvu francuske Viole, te sada pokreću nove projekte.

Prvi među njima je Inter City autobus linija Zagreb-München koja će od ovog tjedna povezivati tri puta dnevno hrvatsku i bavarsku metropolu.Iz Arriva Deutsche Bahna, kako se službeno zove tvrtka koja upravlja s Panturistom, najavili su će već kroz mjesec dana predstaviti i nove projekte. U godinu  dana je novi vlasnik u Panturist uložio 20 milijuna kuna, od čega 10 milijuna u vozni park te 1,2 milijuna u obnovu šest Panturistovih kolodvora.  U toj tvrtki se nadaju da će institucije hrvatske države urediti situaciju na tržištu autobusnog prijevoza i osigurati poštenu utakmicu.

Domagoj Rašić, direktor Panturista za Hrvatsku, naglašava da im najviše problema rade prijevoznici iz susjednih zemalja, BiH i Srbija koji nelegalno kupe u našoj zemlji putnike na svojim linijama prema zapadnoj Europi. "Ako postoji politička volja, vrlo jednostavno se može na granici na ulasku i izlasku iz zemlje izbrojiti broj putnika. Ako je kabotaža zabranjena, zna se da slijede visoke kazne za prekršitelje", kaže Rašić. Problem su i hrvatski prijevoznici koji voze na crno te ne evidentiraju svoj promet. I tu bi inspekcija trebala reći svoje i omogućiti normalno poslvanje legalnim igračima. Nelegalni kombi prijevoz je pak, smatraju u Panturistu, nešto kompleksnije za što treba puno više vremena i umješnosti da se riješi.

Autor: Darko Bičak
28. travanj 2014. u 08:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close