Predsjedniku Uprave Uljanika Emilu Buliću, privremenom stečajnom upravitelju Damiru Majstoroviću i sucu trgovačkog suda u Pazinu Damiru Rabaru danas na zakazanom ročištu ostaju bez argumenata kojim bi više odgađali otvaranje stečaja krovne tvrtke, Uljanika d.d., a s kojim će uslijediti i lančano otvaranje stečaja ostalih tvrtki iz grupacije za koje su prethodni stečajni postupci također u tijeku.
S odlaskom kineske delegacije iz njihove velike brodograđevne grupacije China Shipyard Industry Corporation ispuhao se balon očekivanja od tog posjeta i pokazalo da oni Kinezi nisu zainteresirani za strateško partnerstvo u restrukturiranju Uljanika. Potvrdio je to, na svoj način, jučer u intervjuu za Media servis i ministar gospodarstva Darko Horvat, kazavši kako su Kinezi najmanje zainteresirani za strateško partnerstvo, i to zbog administrativnih prepreka, a i nemaju iskustava s takvim modelom. Horvat je potvrdio i neslužbene informacije koje su dolazile tijekom trodnevnog posjeta predstavnika CSIC-a Zagrebu, Puli i Rijeci, jest da ih potencijalno može zanimati brodogradilište u Rijeci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.HVALA..!
moja isprika, nažalost, tek sad vidim -ovaj intervju sa Nevžalom je star čak 9 godina? (objavljeno 10. SVIBNJA 2010.).
da li je moguće kao da se toliko dugo povijest ponavlja… nadam se da će ova trakavica uskoro završiti.
HVALA..!
Nevžala kaže kako će kineski investitori na čelu s Yu Hongom ponovno posjetiti brodogradilište 3. maj sredinom mjeseca, kada bi se mogla očekivati i neka konkretnija odluka.
Dobar komentar u hrpi medijskog smeća:
https://www.google.com/amp/s/www.vecernji.hr/amp/biznis/za-brodogradiliste-3-maj-zainteresiran-kineski-fond-cic-137845
– Kinezi su posebno zainteresirani za zadržavanje proizvodnje zbog činjenice da su dosad brodove koje grade za europsko tržište gradili u Kini, uvozeći dijelove iz Europe, dok bi akvizicijom 3. maja cjelokupnu proizvodnju imali u Hrvatskoj i time izbjegli nepotreban trošak transporta – kaže Nevžala. Tvrdi da je čelni čovjek China Investment Corporationa Yu Hong, nakon obilaska brodogradilišta, bio zadovoljan viđenim, naglašavajući kako će, kupe li brodogradilište, zadržati sve zaposlene. Namjeravaju i proširiti proizvodnju i izgraditi tvornicu za izradu solarnog programa i toplinskih generatora. Rijeka je, kako doznajemo, kineskim investitorima zanimljiva i zbog riječke luke, koja bi zbog odlične povezanosti s ostatkom Hrvatske i ovim dijelom Europe mogla postati jedan od glavnih tranzitnih centara za uvoz kineske robe u južnoj Europi. Investicijski fond, koji je prema pisanju medija sudjelovao i u kupnji švedskog Volva, ima obim investicija oko 200 milijardi dolara, tako da mu novac nije problem…
Uključite se u raspravu