Posljednjih godina je Hrvatska kao turistička destinacija nadmašila konkurente u privlačenju stranih turista na razini ekskluzivnog smještaja. Razloge treba tražiti u relativno visokoj sezonalnosti, obogaćenoj turističkoj ponudi i nižim prosječnim cijenama u odnosu na konkurenciju.
Jedan od ključnih faktora bila je i činjenica da je tijekom perioda pandemije Covida znalački iskoristila geografsku poziciju, ali i druge prednosti čime je ostvarila bolje rezultate u odnosu na konkurenciju koja je tih godina rezultatski “patila”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Veličina parkirnih mjesta nam ne odgovara cijenama.
Uključite se u raspravu