Najveći lanac trgovina rabljene robe u Hrvatskoj novim pravilom razočarao kupce

Autor: Marija Crnjak , 06. svibanj 2020. u 10:43
FOTO: Marija Crnjak

Nismo svi iste građe i ne možemo svi uzimati na blef pa onda bacati novac s ovim sistemom koji je sad. Jedva sam čekala da otvorite, a sad izgleda nemam razloga, napisala im je jedna klijentica.

Najveći lanac trgovina rabljene robe u Hrvatskoj Textile House obavijestio je kupce na svojim stranicama da u njihovim trgovinama više neće biti zamjene robe, niti će dati povrat novca u slučaju nezadovoljstva kupljenim. Kako zbog situacije ne dozvoljavaju ni isprobavanje odjeće, izazvali su salve kritika kupaca na društvenim mrežama.

 “S obzirom na izvanrednu situaciju i dalje vam ne možemo omogućiti isprobavanje, zato vas molimo da dobro provjerite robu i razmislite prije kupnje. Hvala na razumijevanju”, poručili su iz trgovine.

Zapravo, povrat i zamjena robe u Textil Housu ni ranije nisu bili mogući, jer trgovine rabljenom robom, koja se tretira kao roba s greškom, nemaju tu zakonsku obvezu. Trgovina je povrat i zamjenu uvela prilikom otvaranja nakon lockdowna prošlog tjedna, jer je zbog mjera sprečavanja širenja Covida odlučila zabraniti isprobavanje odjeće. Odjeća se mogla zamijeniti u roku 24 sata, no to je trajalo tek par dana. U Textil Houseu pojašnjavaju da je prošli tjedan postojala mogućnost zamjene, jer su cijene bile ujednačene za svu robu. Naime, poznato je da se u second hand trgovinama cijene kolekcija  spuštaju gotovo na dnevnoj razini. Dok im kupci poručuju da im je bolje da zatvore nego da ovako rade, mi čekamo odgovor trgovačkog lanca na naš upit hoće li se uskoro neki od ovih uvjeta kupnje promijeniti. Naime prema naputku HZJZ-a, isprobavanje je dozvoljeno, no roba treba odležati.

“Do sada sam kod vas kupila dosta toga i sve sam prije kupnje morala probati, a da ne kažem koliko toga sam vratila nakon kabine jer mi nije pasalo iako je izgledalo da bude. Nismo svi iste građe i ne možemo svi uzimati na blef pa onda bacati novac s ovim sistemom koji je sad. Jedva sam čekala da otvorite, a sad izgleda nemam razloga ići dokle god budete imali ovakav način poslovanja. Možda da osmislite nešto sa dezinfekcijom robe”, samo je jedna od poruka zabrinutih kupaca.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Evo to su nova pravila, meni u In-star trgovini neće zamijeniti slušalice koje sam platio preko 500 kuna jer sam ih kao imao u uhu pa će se netko zaraziti, kažu da nemaju nikakve informacije o dezinfekciji niti ih to ne zanima. Iste te slušalice nemaju sve specifikacije na ponudi pa ih morate isprobati a kada to učinite gotovo je , nema povrata i to isti dan kad su kupljene. Evo nove prilike za naše vrle trgovce da nam uvale što žele bez mogućnosti reklamacije.

New Report

Close