Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najvažnija digitalna vizitka: Kako izgraditi snažan osobni brand na LinkedInu u četiri koraka

Autor: Poslovni.hr
31. kolovoz 2025. u 10:20
Podijeli članak —
FOTO: Pixabay

Snažan osobni brand na LinkedInu i profesionalna prisutnost na poslovnim događanjima nisu luksuz, već nužnost u suvremenom poslovnom okruženju.

LinkedIn se smatra najvažnijom društvenom mrežom za poslovni svijet jer je od samog početka građen s ciljem profesionalnog umrežavanja, za razliku od ostalih mreža koje su prvenstveno fokusirane na zabavu ili opću komunikaciju. LinkedIn je postao globalna poslovna infrastruktura – mjesto gdje se spajaju znanje, kontakti i prilike zato je važno da se tamo prezentirate što je najbolje moguće.

U eri digitalne komunikacije osobni brending postao je jednako važan kao i reputacija tvrtke. Profesionalci svih profila, od menadžera do mladih talenata, sve više shvaćaju da je LinkedIn njihova digitalna vizitka i prvi dojam koji ostavljaju na potencijalne poslodavce, klijente i partnere. Danas je to globalna platforma broj jedan za poslovno umrežavanje. Kvalitetno oblikovan profil nije samo popis radnog iskustva, već i snažan alat za isticanje stručnosti i izgradnju kredibiliteta.

Ako želite ostati zamijećeni na LinkedInu, ovo je nužno da imate:
Profesionalna fotografija – Profilna slika je prvo što netko vidi. Profesionalna, jasna i prijateljski nastrojena fotografija može značajno utjecati na percepciju.
Jasan naslov (headline) – Umjesto generičkih opisa poput „Account Manager“, vrijedno je istaknuti specijalizaciju i dodanu vrijednost: „Stručnjak za digitalne kampanje s fokusom na rast prodaje“.
Konzistentan sadržaj – Objave, članci i komentari oblikuju percepciju vaše stručnosti. Dijelite analize, iskustva i mišljenja kako biste izgradili poziciju relevantnog stručnjaka.
Preporuke i potvrde vještina – Autentične preporuke kolega ili klijenata jačaju vjerodostojnost.

Osim dobrog opisa samog sebe, izrazito je važno i umrežavanje (networking). Riječ je o stvaranju i njegovanju odnosa koji mogu dugoročno doprinijeti karijeri i poslovanju. Umrežavanje vam daje:
Pristup informacijama – Kroz mrežu ljudi dolazimo do znanja i prilika koje nisu javno dostupne.
Suradnje i partnerstva – Dobar kontakt može otvoriti vrata projektima koji bi inače ostali nedostupni.
Reputacija – Aktivno sudjelovanje u poslovnoj zajednici doprinosi vidljivosti i izgradnji imidža pouzdanog profesionalca.

Snažan osobni brand na LinkedInu i profesionalna prisutnost na poslovnim događanjima nisu luksuz, već nužnost u suvremenom poslovnom okruženju. Oni koji kontinuirano ulažu u svoj digitalni i osobni nastup, grade mrežu kontakata i ulažu u kvalitetne odnose, dugoročno se ističu i lakše dolaze do poslovnih prilika.

Autor: Poslovni.hr
31. kolovoz 2025. u 10:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close