Tjedan dana uoči otvaranja sezone na skijalištima diljem Europe hrvatske putničke agencije kažu da bilježe od 10 do 30 posto veću prodaju ski aranžmana u odnosu na lanjsku sezonu, pri čemu su uobičajeno najtraženiji termini od 2. do 16. siječnja iduće godine zbog školskih praznika i nešto povoljnjih cijena.
Vjerujući kako će se sadašnji trendovi ukupne prodaje aranžmana održati i do kraja predstojeće ski i zimske sezone, iz domaćih agencija očekuju da će tome pridonijeti i najnovije meteorološke najave prvih većih hladnoća ove godine s mogućim snijegom. Zagrebačka agencija Kompas bilježi oko 10 posto bolju prodaju skijaških aranžmana nego lani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu