S Mislavom Vučićem, glavnim izvršnim direktorom JGL-a, razgovarali smo o poslovnim rezultatima tvrtke, globalnoj zdravstvenoj krizi te novim investicijama u istraživanja i razvoj.
Koji su temelji poslovnog modela JGL-a zbog kojeg tako spremno osvaja globalno tržište?
Sastavni dio modela JGL-a je oslanjanje na samostalno razvijanje postavljenih strateških ciljeva na način da, u tržišnom okruženju u kojem poslujemo, uviđamo u čemu možemo biti još bolji. Naš portfelj dominantno čine proizvodi iz vlastitog razvoja koji su razvijeni, registrirani i proizvedeni u našim pogonima. Fokusirani smo na razvoj i proizvodnju sterilnih farmaceutskih oblika za oči i nos u specijaliziranoj BoV tehnologiji, a naši glavni ciljevi vezani su uz daljnju internacionalizaciju poslovanja u ciljanim regijama, kao i realizaciju novih prihoda s postojećim i novim portfeljom, uz potpunu utilizaciju tehnologije. JGL je prepoznat kao EU kompanija s velikim potencijalom u tehnološkoj platformi sterilnih otopina te kontinuirano sklapamo ugovore o suradnjama u dijelu ugovorne proizvodnje, licenciranja, kao i projektima zajedničkog razvoja i transfera know how-a. S obzirom na planirana, nova ulaganja u kapacitete razvoja, proizvodnje i skladištenja, ishođene certifikate, koji su potvrda kvalitete naših proizvoda, kao i poslovnih procesa, uvjereni smo da možemo prihvatiti nove izazove u poslovanju, realizirati različite modele suradnji s partnerima, što je preduvjet uspješne realizacije na globalnim tržištima.