Povratak Googlea u Hrvatskoj ne ide baš glatko, i to ne zbog birokracije, već golemog interesa potencijalnih zaposlenika. Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju, kaže da su primili velik broj molbi za posao te da ih salijeću ponuđači poslovnog prostora. Google, kojem je ovo treći pokušaj da u Hrvatskoj stvori održivu operaciju, već dvije godine ima registriranu tvrtku Google Hrvatska. Lani je zabilježila rast prihoda od 33 posto, na 1,1 milijun kuna i udvostručila dobit na 80.000 kuna. No kako se većina usluga koje Google pruža kupuje izravno u inozemstvu, u branši, ovisno o izvoru, procjenjuju da su tvrtke i građani iz Hrvatske prošle godine Googleu generirali promet između 50 i 150 milijuna kuna. Inače, Joško Mrndže u Google je došao s funkcije izvršnog direktora jedne od tri najveće marketinške agencije u Hrvatskoj McCann Ericksona. Prethodno je bio izvršni direktor Blitz filma i videa, direktor marketinga Zagrebačke pivovare, u kojoj je povećao njezin tržišni udio sa 29 na 45 posto, a karijeru je započeo u Croatia Recordsu.
Nedostaje li kod nas kadrova koje tražite kad još niste popunili sva radna mjesta za koja ste raspisali natječaje?
Jedna osoba je odabrana i to prije nekoliko tjedana. Riječ je o kolegi koji ima bogato iskustvo u online industriji i bit će snažan doprinos našem timu. Nije problem u tome da pravih ljudi nema, ali ih je teško pronaći jer se treba poklopiti jako mnogo stvari, pa i njihova dostupnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu