Nemoguće je izbjeći kaos u putničkom prometu u ovoj ljetnoj sezoni, nastao kao rezultat povećane potražnje usluga koje je devastirala pandemija. Ne samo zato, više nego ikad u fokus donositelja odluka je došla željeznica, oblik putovanja koji je ujedno jeftiniji i održiviji od zrakoplova, a mogao bi ispuniti rastuće potrebe europskih građana za mobilnošću zbog posla ili odmora.
Porasla je i potražnja putnika, što možemo vidjeti i u Hrvatskoj koja je očekivano daleko od spremnosti za ispuniti potrebe tržišta – fotografije iznurenih putnika na kolodvorima u medijima su svakodnevna pojava. Pritom, Hrvatska kasni i na jedan značajan vlak. Viziju europske mreže brzih vlakova zacrtali su krajem ovog lipnja u Francuskoj čelnici željezničke industrije, s ambicioznim ciljem da se udvostruči korištenje brzih željeznica do 2030. i utrostruče sadašnje razine do 2050. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu