Novo tržište koje sve više zaokuplja pažnju mobilnih operatera te ih čak motivira da krenu u ponudu novih usluga brzorastuće je tržište građana koji svakih godinu do dvije prijeđu na drugu mrežu.
Kako otkriva prvo nacionalno istraživanje o lojalnosti korisnika mobilnih operatera, koje je provela agencija Tvornica istraživanja, a Poslovni dnevnik objavljuje ga ekskluzivno, riječ je o tržištu koje je u posljednjih sedam godina naraslo na vrijednost od četvrt milijarde kuna.Prema podacima telekom regulatora Hakoma, lani su mobilnog operatera promijenila 181.402 korisnika ili 61,52 posto više nego godinu prije. U prvih šest mjeseci ta je brojka bila 74.520, a ukupno je dosad mobilnog operatera promijenio i zadržao svoj broj 550.801 korisnik ili 49 posto više nego prije godinu dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu