Investicijom od 52 milijuna eura u izgradnju novog ekskluzivnog hotela u Komiži i dovođenjem Marriottova lifestyle brenda Autograph Collection po prvi put u Hrvatsku, društvo Modra špilja s većinskim dioničarom mirovinskim fondovima PBZ Croatia osiguranje pokrenut će transformaciju ponude cijelog otoka Visa, koji će se od 2025. godine naći na globalnoj turističkoj karti.
Na mjestu glomaznog betonskog objekta sadašnjeg Hotela Biševo s dvije zvjezdice, Komiža će dobiti hotel od pet zvjezdica koji će se u potpunosti uklopiti u prirodni okoliš i vizuru grada, te šetnicu uz more kojom će uskoro šetati i neki novi gosti, korisnici Marriottova ogromnog kluba lojalnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu