Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača (HUZP) ističu kako je 2016. godina koja je na izmaku, potrošačima donijela najviše problema na području javnih usluga i telekomunikacija. U stopu slijede problemi s naplatom otpada, servisima, mobitelima, a bilo je poprilično problema i s ovrhama.
“U usporedbi s prošlim godinama, nema nekih velikih razlika po problematici. Ove godine je nešto manje evidentiranih problema s ovrhama jer je Ministarstvo financija pomalo to dovelo u red”, kažu iz HUZP-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu