Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Metronetu posao, Bandiću donacije

Autor: Saša Vejnović
01. prosinac 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Dobili nabavu za Zagreb

Pokretanje telefonske linije kojom Milan Bandić prikuplja sredstva za kampanju neobično je koincidiralo s posljednjom njegovom odlukom kao gradonačelnika Zagreba. Bandić je 13. studenog donio odluku da se započne postupak javne nabave vrijedan 793.639,69 kuna, za dodatnu nabavu telekomunikacijskih usluga, ali ne javnim natječajem, već izravnom pogodbom od tvrtke Metronet.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istu tu tvrtku angažirao je Bandićev izborni stožer za “donacijski telefon” s vrlo neuobičajenim omjerom podjele prihoda. Od tri kune, koliko poziv stoji donatora (bez PDV-a), čak dvije i pol kune idu Bandiću, a tek 50 lipa Metronetu. Nekoliko naših sugovornika koji su koristili usluge telefonskih linija s predbrojem 060, tvrde da su takav omjer podjele prihoda mogli samo sanjati. U pravilu se prihod po pozivu dijeli popola ili čak veći iznos ide operateru, a manji korisniku usluge. Podaci stožera Vesne Pusić također su na tom tragu, jer je od deset kuna, koliko je stajala donacijska poruka SMS-om, manje od pet kuna išlo je Vesni Pusić, a ostatak agenciji koja je pružala uslugu. “Meni ovakva podjela novca više sliči na donaciju Metroneta Bandiću” rekao nam je sugovornik koji nije uključen u izbornu utrku, a vodi kompaniju koja je unajmljivala telefonske linije 060. Željko Racanović, izvršni direktor Metroneta za marketing, rekao nam je da Metronet ima slične cijene i za ostale korisnike, ali nam je podrobnije podatke obećao pismeno dostaviti, što se do zaključenja ovog broja nije dogodilo. Na upit o koincidiranju Bandićeve narudžbe za Zagreb i posla za njegov izborni stožer, Racanović je rekao da to “vjerojatno ima veze s tim što Metronet pruža kvalitetnu uslugu i za Grad i za Holding”.

Pokretanje telefonske linije kojom Milan Bandić prikuplja sredstva za kampanju neobično je koincidiralo s posljednjom njegovom odlukom kao gradonačelnika Zagreba. Bandić je 13. studenog donio odluku da se započne postupak javne nabave vrijedan 793.639,69 kuna, za dodatnu nabavu telekomunikacijskih usluga, ali ne javnim natječajem, već izravnom pogodbom od tvrtke Metronet.

Istu tu tvrtku angažirao je Bandićev izborni stožer za “donacijski telefon” s vrlo neuobičajenim omjerom podjele prihoda. Od tri kune, koliko poziv stoji donatora (bez PDV-a), čak dvije i pol kune idu Bandiću, a tek 50 lipa Metronetu. Nekoliko naših sugovornika koji su koristili usluge telefonskih linija s predbrojem 060, tvrde da su takav omjer podjele prihoda mogli samo sanjati. U pravilu se prihod po pozivu dijeli popola ili čak veći iznos ide operateru, a manji korisniku usluge. Podaci stožera Vesne Pusić također su na tom tragu, jer je od deset kuna, koliko je stajala donacijska poruka SMS-om, manje od pet kuna išlo je Vesni Pusić, a ostatak agenciji koja je pružala uslugu. “Meni ovakva podjela novca više sliči na donaciju Metroneta Bandiću” rekao nam je sugovornik koji nije uključen u izbornu utrku, a vodi kompaniju koja je unajmljivala telefonske linije 060. Željko Racanović, izvršni direktor Metroneta za marketing, rekao nam je da Metronet ima slične cijene i za ostale korisnike, ali nam je podrobnije podatke obećao pismeno dostaviti, što se do zaključenja ovog broja nije dogodilo. Na upit o koincidiranju Bandićeve narudžbe za Zagreb i posla za njegov izborni stožer, Racanović je rekao da to “vjerojatno ima veze s tim što Metronet pruža kvalitetnu uslugu i za Grad i za Holding”.

Autor: Saša Vejnović
01. prosinac 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close