Malo koja svjetska metropola može se pohvaliti onime što ima Zagreb. Riječ je o Medvednici koju smo oduvijek zvali i “plućima grada”, a koja bi odsad trebala postati i jedan od turističkih aduta Zagreba.
Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) predstavila je jučer novu web stranicu i mobilnu aplikaciju Medvednica, s ciljem bolje informiranosti i promocije omiljene zagrebačke gore. Sljeme (1033 m) samo je njezin najviši vrh, ali u srcima Zagrepčana to je ime za cijelu planinu.
Digitalna platforma
Nova digitalna platforma obuhvaća zapadni, središnji i istočni dio Medvednice te nudi raznolik i koristan sadržaj: detaljan opis planinarskih putova i domova, mogućnosti smještaja i gastronomsku ponudu, vremenske i peludne prognoze, prijedloge aktivnosti, interaktivne karte i još mnogo toga – sve na jednome mjestu, jednostavno i korisno. Direktorica TZGZ-a, Martina Bienenfeld, izjavila je kako je Sljeme prirodno odredište Zagrepčana, a uskoro će je, vjeruje, prepoznati i turisti koji pohode Zagreb.
“Naši sugrađani vole reći ‘idemo na Sljeme’ – prirodnu oazu u kojoj punimo baterije, udišemo svjež zrak i nakratko pobjegnemo od gradske svakodnevice. Upravo zato me iznimno veseli što smo izradili ovu web stranicu i aplikaciju koje na jednostavan i pristupačan način objedinjuju sve što Medvednica nudi – od planinarskih staza i domova, do gastronomije i prijedloga aktivnosti, uz informacije koje korisnicima omogućuju sigurniji i kvalitetniji boravak u prirodi”, poručuje Bienenfeld.
Dodaje kako ovaj projekt korespondira sa svjetskim trendovima. Aktivni turizam je sve važniji za suvremene putnike, posebno u tzv. slow channel segmentu. Vidi se to i po iskazivanju interesa za pojedine sadržaje na najpopularnijim aplikacijama poput Airbnba.
“Možemo vidjeti kako tržište aktivnog turizma očekuje prosječan godišnji rast od 15 posto u razdoblju do 2032. godine. To znači da aktivni turizam postaje iznimno važan svima koji se turizmom bave na normalan, održiv i kvalitetan način”, dodala je Bienenfeld.
Ovaj projekt rezultat je, kažu u TZGZ-u, sjajne suradnje s brojnim partnerima – Hrvatskim planinarskim savezom, Parkom prirode Medvednica, HGSS-om, Hrvatskim šumama, Podružnicom Vladimir Nazor i Planinarskim savezom Zagreba, kojima zahvaljujem na predanom radu i stručnosti.
Posebnu zahvalu uputili su Damiru Osliću Grgi, koji je svojim osobnim angažmanom i poznavanjem Medvednice dao ovom projektu dodatnu vrijednost. Gradonačelnik Tomislav Tomašević kaže kako se ne može sjetiti niti jednoga glavnoga grada koji ima takvu privilegiju da ima planinu od tisuću metara u svojim granicama.
“Meni je Medvednica jako bitna, do te mjere da sam ondje išao na prve spojeve sa svojom suprugom, a na kraju smo se i vjenčali na Sljemenu”, otkrio je.
Održivost u fokusu
“Naš cilj je potaknuti održivo korištenje Medvednice tijekom cijele godine, istaknuti njene brojne sadržaje i prirodna bogatstva te nastaviti jačati suradnju s institucijama koje svakodnevno vode brigu o našem Sljemenu”, poručuju iz TZGZ-a.
Kako bi platforma dobila međunarodnu vidljivost TZGZ surađuje s britanskim influencerom i zaljubljenikom u Hrvatsku, Paulom Bradburyjem, koji već više od 20 godina živi u Hrvatskoj. Kroz svoje iskustvo i autentičan pogled na hrvatske destinacije, Bradbury će Zagreb i Medvednicu približiti međunarodnoj publici kao dostupnu, održivu i privlačnu prirodnu oazu nadomak grada.
Nova web stranica i mobilna aplikacija, dostupne na hrvatskom i engleskom jeziku, još su jedan važan korak u digitalnoj transformaciji zagrebačke turističke ponude. Aplikacija o Medvednici već je dostupna za preuzimanje za vlasnike iPhonea, a do kraja tjedna trebala bi biti dostupna i korisnicima Androida.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu