Medikor obilježava 30 godina poslovanja, a strateški fokus tvrtke u nadolazećem razdoblju usmjeren je na daljnji rast i internacionalizaciju poslovanja. Medikor već uspješno izvozi u Bosnu i Hercegovinu te Crnu Goru, a 2026. planira izlazak na tržište Europske unije, što će dodatno potaknuti rast kompanije i otvoriti nove razvojne mogućnosti.
Ključni trenutak u evoluciji tvrtke bila je uspješna generacijska tranzicija. Prijenos vodstva s prve na drugu generaciju donio je svježinu i moderni pristup, uz očuvanje stabilnosti i vrijednosti na kojima je tvrtka izgrađena. Pod vodstvom Ive Kovačević Pihler, Medikor je doživio značajnu transformaciju.
“Ponosna sam što je Medikor od tradicionalne obiteljske tvrtke izrastao u modernog tržišnog lidera, a da pritom nije izgubio vrijednosti na kojima je nastao. Svaki novi korak, uključujući i planirani izlazak na EU tržište 2026. godine, vidimo kao priliku ne samo za daljnji rast, već i kao potvrdu da hrvatska stručnost ravnopravno stoji uz bok najboljim europskim standardima”, istaknula je Iva Kovačević Pihler, direktorica Medikora.
Medikor se strateški širi i u segment beauty uređaja, prepoznajući potrebu korisnika za profesionalnim tretmanima kod kuće. U segmentu dodataka prehrani tvrtka se širi birajući isključivo proizvode koji pokrivaju specifične niše, čime dodatno potvrđuje svoju stručnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu