Iako se njihove potrebe ovisno o segmentu turizma u nekim detaljima razlikuju, većina poduzetnika u turizma od Vlade će tražiti nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta i poslovanja u ovoj godini. Mjere pomoći bit će presudne za opstanak turističkih agencija, koje gotovo ne osjete povratak turističkog prometa. Iako manje pogođene krizom, zbog sezonske prirode posla, marine su bile gotovo izostavljene iz dosadašnjeg dijela Vladinih mjera, zbog čega i dalje traže da ih se oslobodi plaćanja koncesijske naknade za korištenje pomorskog dobra, a krizu koriste da podsjete na neravnopravan položaj po pitanju stope PDV-a.
Kako je u četvrtak izvijestila Udruga putničkih agencija (UHPA), prema njihovoj posljednjoj anketi među članicama, agencije bilježe pad prometa od gotovo 90 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. “Iako trenutno Hrvatska ima značajan broj dolazaka individualnih gostiju, izostaju organizirani, grupni dolasci, kao posljedica pada prometa kod agencija. Upravo to potvrđuje presudnu važnost nastavka mjera potpore za opstanak turističkih agencija“, istaknuo je predsjednik UHPA-e Tomislav Fain. UHPA će stoga tražiti nastavak potpore za očuvanje radnih mjesta do proljeća 2021. godine, u iznosu od 4000 kn po radniku, kao i otpis ili odgodu većine fiskalnih i parafiskalnih davanja, te nastavak osiguranja likvidnosti kroz namjenske zajmove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu