'Na većini emitivnih tržišta hrvatskog turizma počela je 'prodaja' za ovu godinu koja je za sada na razini lanjske, a iako je još rano za konkretnije procjene, najveći je izazov nastavak globalnih recesijskih trendova', ističe u razgovoru za Hinu direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić.
Globalni recesijski trendovi, uz meteorološke i druge uvjete bez obzira na kvalitetu hrvatske turističke ponude, promociju i relativno dobre prve najave, mogu dovesti i do promjene u trendovima, kaže Matešić, povodom početka intenzivnih nastupa i promocije na međunarodnim turističkim sajmovima. Naglašavajući da je za ostvarenje dva temeljna cilja hrvatskog turizma ove godine, produljenje sezone i porast broja dolazaka u kontinentalne destinacije, iznimno bitan razvoj specifičnih oblika turizma, Matešić dodaje da su i nastupi na sva 33 sajma ove godine, od čega je osam specijaliziranih, tome prilagođeni i na svima će se nastojati povećati prepoznatljivost hrvatske turističke ponude.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu