Iako bi u zimskim mjesecima svojom ponudom bez problema mogli privući goste, bilo na romantične vikende ili poslovne skupove, Villa Dubrovnik jedan je od dubrovačkih luksuznih hotela koji još uvijek rade sezonski, jer je Grad zimi još uvijek teško dostupan. O tome kako je razvijati luksuzan proizvod u destinaciji koja ljeti trpi mase turista s kruzera, uz bujanje apartmana i sharing ekonomije, te politiku države koja je porezima izravno kaznila visoku kvalitetu koju načelno promovira, razgovarali smo s Mirnom Stražičić Lončar, direktoricom hotela Ville Dubrovnik.
Radi se o trenutno najprofitabilnijem objektu u sastavu turske Dogus Grupe, koja ga je pred dvije godine kupila od Heruca Dragutina Biondića. "Ove godine ostvarili smo povećanje prihoda za 12 posto te rast bruto operativne dobiti od 46 posto. Rast prihoda prvenstveno je ostvaren na temelju rasta cijene te podizanja kvalitete samog proizvoda i usluge. Izuzetno veliki porast GOP-a reflektira se uz rast prihoda, ali i činjenicu da smo prošle godine imali znatna ulaganja u sam proizvod i uslugu te sukladno strategiji to planiramo svake dvije godine. U 2017. godini planiramo rast od 10 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu