Dok nacionalni HTZ tuži Bradburya, lokalni TZ-i mu daju novac za promociju

Autor: Marija Crnjak , 17. lipanj 2021. u 07:00
Paul Bradbury/Varteks; PATRIK MACEK/PIXSELL

Iako se radi o različitim pravnim subjektima koji mogu donositi vlastite odluke, Bradbury se tako našao u jedinstvenoj poziciji.

Nakon Turističke zajednice grada Dubrovnika, i Turistička zajednica grada Zagreba odlučila je privući digitalne nomade kroz suradnju s Paulom Bradburyjem, osnivačem portala Total Crotia News koji je nedavno od nacionalne Hrvatske turističke zajednice zaradio čak dvije tužbe ukupno teške 100 tisuća kuna.

Iako se radi o različitim pravnim subjektima koji mogu donositi vlastite odluke o tome s kim će surađivati, Bradbury se tako našao u jedinstvenoj poziciji da ga dio promotivnog sustava hrvatskog turizma pravno goni, a drugi s njim sklapa unosne ugovore o suradnji.

Situacija je još zanimljivija u svjetlu aktualne pozicije direktorice TZGZ-a Martine Bienenfeld koja još nije došla na red kod nove vlasti u Gradu Zagrebu, s tim da se u sektoru već dulje priča da je Bienenfeld zainteresirana preuzeti mjesto šefice Hrvatske turističke zajednice (HTZ) od Kristjana Staničića. U tome navodno ima podršku HDZ-a i same ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac.

Ministrica je nakon medijskih objava HTZ javno prozvala da se očituje o tužbi protiv Bradburyja, jer službeno o tome nije obaviješteno Turističko vijeće, kao ni ona sama kao predsjednica Turističkog vijeća.

Nisu se nikad javno očitovali

O samoj tužbi medije je u travnju obavijestio sam Bradbury. HTZ je protiv njega podignuo dvije tužbe kojima od osnivača portala Total Croatia News traži ukupno 100 tisuća kuna odštete.

Povod za prvu tužbu, tešku 50 tisuća kuna, njegove su medijske izjave u kojima iznosi neistine i klevete na račun HTZ-a, a druga tužba je protiv njegove objave fotografije na kojoj je slogan “Croatia full of life’ zamijenio sa ‘Croatia full of uhljebs’.

8

milijuna impresija imala proljetna nacionalna kampanja za digitalne nomade

HTZ ni sam Staničić nikad se nisu javno očitovali o navedenom tužbama, prepustivši postupak pravnom sustavu. Niti jučer nam nisu željeli komentirati suradnju lokalnih TZ-ova sa svojim tuženikom, Bradburyem koji će za promociju projekta Tjedan digitalnih nomada na svom portalu od zagrebačkog TZ-a dobiti 23 tisuće kuna. “TZGZ organizira Zagrebački tjedan digitalnih nomada u suradnji s tvrtkama Salt with philosophers d.o.o. i Bradbury Media j.d.o.o., kojeg smo partnerski razvili.

Za organizaciju projekta Salt with philosophers pružena je podrška u iznosu od 84.000 kuna, a Bradbury Media u u iznosu od 23.000 kuna. Projekt se trebao održati u prosincu 2020., no zbog nepovoljnih epidemioloških uvjeta, odgođen je na lipanj ove godine,” pojasnili su nam iz TZ Grada Zagreba.

Početkom travnja isti dvojac, Bradbury i Tanja Polegubić, vlasnica Salt With Philosophers zajedno s TZ Dubrovnika i Gradom Dubrovnikom proveo je projekt “Dubrovnik digital nomad-in-residence”.

Projekt je slijedio nakon konferencije Dubrovnik za digitalne nomade održane u listopadu, a svodi se na to da je odabrano 10 digitalnih nomada koji su mjesec dana boravili u Dubrovniku.

Pohvalili se odličnim rezultatima

Nacionalnu kampanju za digitalne nomade provodi i HTZ koji se krajem travnja pohvalio odličnim rezutatima. Kako su nas tada izvijestili, u sklopu prvog vala kampanje za digitalne nomade “Croatia, your new office!”, koju HTZ provodi na tržištu SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva, od sredine ožujka do sredine travnja 2021. godine ostvareno je više od 8 milijuna impresija.

Aktivnosti u sklopu ove promotivne kampanje provedene su na društvenim mrežama Facebook i Twitter i bile su usmjerene isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada, a sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći na landing pageu kampanje i podstranici na službenoj stranici HTZ-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close