Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Listopadski promet industrije 21 posto viši nego lani

Autor: Poslovni dnevnik
28. prosinac 2022. u 22:00
Podijeli članak —
U odnosu na rujan promet je pao za 1,8 posto/JURICA GALOIĆ/PIXSELL

Ukupni kalendarski prilagođen promet industrije u listopadu je u usporedbi s istim mjesecom 2021. na domaćem tržištu porastao za 21,2, a na nedomaćem tržištu za 20,6 posto.

Ukupni promet industrije u listopadu je porastao za 21 posto u odnosu na isti lanjski mjesec, a u odnosu na rujan pao je za 1,8 posto, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS).

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ukupni kalendarski prilagođen promet industrije u listopadu je u usporedbi s istim mjesecom 2021. na domaćem tržištu porastao za 21,2, a na nedomaćem tržištu za 20,6 posto.

Ukupni promet industrije u listopadu je porastao za 21 posto u odnosu na isti lanjski mjesec, a u odnosu na rujan pao je za 1,8 posto, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS).

Ukupni kalendarski prilagođen promet industrije u listopadu je u usporedbi s istim mjesecom 2021. na domaćem tržištu porastao za 21,2, a na nedomaćem tržištu za 20,6 posto.

U odnosu na rujan, u listopadu je taj promet na domaćem tržištu pao za 1,6 posto, a na nedomaćem tržištu za 6,2 posto.

Prema glavnim industrijskim grupacijama, u listopadu je u usporedbi s listopadom 2021. godine prodaja energije porasla za 24,5 posto, kapitalnih proizvoda za 22,7 posto, intermedijarni proizvodi za 21,8 posto, netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 18,8 posto i trajnih proizvoda za široku potrošnju za 11 posto.

Na godišnjoj razini promet industrije rastao je od početka 2021., s izuzetkom veljače kada je pao za 7,7 posto.

Na mjesečnoj razini, po industrijskim grupacijama u listopadu je u usporedbi s rujnom ukupna prodaja energije manja je za 25,7 posto, netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 4,4 posto, a ukupna prodaja kapitalnih proizvoda veća je za 8,4 posto, trajnih proizvoda za široku potrošnju za 4,2% i intermedijarnih proizvoda za 1,3 posto.

Autor: Poslovni dnevnik
28. prosinac 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close