Kvizovi radnicima razbijaju monotoniju učenja i tako unapređuju poslovanje

Autor: Ivan Tominac , 15. rujan 2019. u 22:00
Platforma je responzivna i prilagođava se svakom uređaju/FOTOLIA, PD

Campster za poslovanje alat je koji smanjuje troškove edukacije i uvođenja novih zaposlenika, ubrzava provedbu novih odluka….

Cjeloživotno obrazovanje više nije floskula, a sustavna edukacija i nadogradnja vještina nužne su. Bez ulaganja u sebe okviri suvremenog poslovanja mogu nam se učiniti komplicirani, a tržište nas neće moći valorizirati. Radionice, tečajevi, seminari-sve su to načini kako steći nova znanja, a u doba interneta obrazovati se možemo od kuće. No, danas je u Hrvatskoj svega 2,4% osoba od 15 do 64 godine uključeno u neke od programa cjeloživotnog obrazovanja, a razvoj online tečajeva može povisiti tu brojku, pogotovo među mladima.

Jedna od platformi koja nudi takve tečajeve je Campster, a što to jest i po čemu se razlikuju od konkurencije, otkrio nam je  izvršni direktor za Hrvatsku Robert Miletić. Campster je nastao kao odgovor na problem nezavršavanja započetih tečajeva, a za vrijeme doktorata na Oxfordu, suosnivačica Ana Ratović pohađala je mnoge obavezne i fakultativne online edukacije. Zbog manjka motivacije i sama je odustajala od njih postavši dio statistike gdje je samo 10 posto korisnika završavalo započeto.

"Uz završetak doktorata i rad na sveučilištu u Groningenu, okupila je međunarodni tim programera, poduzetnika i marketinških menadžera s kojima se bacila na posao. Ciljevi su bili kreirati sustav fokusiran na što učinkovitije učenje i kvalitetno korisničko iskustvo. Pratila se i praksa najvećih svjetskih IT tvrtki poput Googlea, Microsofta, Intela i Facebooka i kao ključan dio projekta napravljeno je etnografsko istraživanje korisničkog iskustva  online edukacije, koje je integrirano s "big data" analizom kako bismo zaista razumjeli motivaciju i ponašanje korisnika", započeo je Miletić.

Zadovoljstvo postignutim
Platforma funkcionira u Hrvatskoj, Srbiji, Nizozemskoj, Danskoj i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, u tijeku su širenja na još tržišta. Definira ih interaktivnost, sve je osmišljeno da motivira i potiče polaznike, omogućavajući im da svaki uči svojim tempom. "Zamislite profesora koji je odličan u predavanju i drugog koji nije baš uspješan u prenošenju znanja. Nije teško pogoditi koji će imati više uspješnih polaznika.

 

1000 prijavljenih

korisnika zasad je registrirano na platformi na hrvatskom tržištu, a prošli su više od 6000 online tečajeva

Danas je izazov zadržati pažnju korisnika bez interakcije i inovacija u edukacijama. Kod Campstera je taj problem uspješno riješen – korisnici mogu zadržati prednosti tradicionalnog učenja, u smislu socijalnog kontakta – uz povratne informacije mentora, opći forum, forume tečajeva, grupe za učenje ili chatanjem na kvizovima gdje ostvaruju interakciju s drugima. Tamo diskutiraju, izmjenjuju mišljenja, savjete i budu si podrška", slikovito se izrazio Miletić. Platforma prati sve trendove u online učenju- tečajevi su podijeljeni na korake, provjere znanja su česte, 'gamificirane' te se uz pomoć pametnog algoritma sadržaj prilagođava individualnom napretku polaznika. Svi tečajevi imaju tekstualne lekcije, video materijal, slike, obrasce, kvizove, testove i zadatke (s automatskim odgovorom), mentorske zadatke (na koje stiže povratna informacija od mentora) i završni zadatak, a u svakom trenutku dostupna je pomoć Campster zajednice kroz forum na platformi.

"Gamifikacija razbija monotoniju u procesu učenja i omogućava da se znanje usvaja kroz različite modele prezentiranja. Naši polaznici prolaze mini-kvizove na kraju lekcija i različite tipove interaktivnih zadataka, osvajaju bodove za razne aktivnosti, nadmeću se, osvajaju bedževe te igraju igre znanja. Njihov je uspjeh vidljiv na rang listama NajCampstera u nekoliko kategorija. Polaznici jako vole igrati kvizove, tako da užurbano radimo na novim pitanjima i konceptima natjecanja. Općenito kontinuirano razvijamo elemente gamifikacije kako bismo pridonijeli zadovoljstvu korisnika boravkom na platformi i istovremeno povećali njihovu uspješnost u učenju i završavanju tečajeva", dodao je Miletić.

Visok postotak završenosti
U ovom trenutku platforma u Hrvatskoj nudi 25 tečajava iz područja programiranja, poslovnih vještina, stranih jezika, Microsoft Office alata, web i digitalnih vještina te osobnog razvoja. Pritom redovito ažuriraju i nadograđuju sadržaj, a kako bi sve teklo planiranim redoslijedom, povratne informacije bitan su im aspekt. 

 

2,4 posto

građana od 15 do 64 godine uključeno je u neke oblike i programe cjeloživotnog obrazovanja pa ima puno prostora za rast tržišta

"Na hrvatskom tržištu zasad imamo više od 1000 prijavljenih korisnika, koji su prošli više od 6000 tečajeva. Platforma je responzivna i odlično se prilagođava svim vrstama uređaja. Veseli nas i što su je korisnici prepoznali kao alat kojim korisno krate vrijeme u raznim situacijama, a 80 posto korisnika pristupa Campsteru preko svojih mobilnih uređaja", rekao je Miletić.Svi tečajevi razvijaju se prema jasnim standardima, a proces razvoja, kreiranje sadržaja i implementacije može trajati i nekoliko mjeseci. Dosad najtraženiji bili su Uvod u programiranje, Internet marketing i Pisanje projekta. Uspješno razvijaju i sustav za upravljanje učenjem koji bi trebao biti jednako učinkovit i jednostavan kao i Campster danas. Kroz takav poslovni sustav ponudili su neograničene mogućnosti konfiguracije edukacije za jednokratne projekte ili procese edukacije i treninge.

"Campster za poslovanje alat je koji unapređuje svako poslovanje jer smanjuje troškove edukacije, treninga i uvođenja novih zaposlenika, povećava efikasnost usvajanja znanja i vještina, ubrzava implementaciju novih odluka i pravila, olakšava upoznavanje proizvoda i alata, testira i prati napredak zaposlenih kroz detaljnu analitiku. Budući da sudjelovanje na tečajevima ne iziskuje dodatno vrijeme za putovanje, duge periode 'učenja u komadu', ni određeni termin pohađanja, a još je i zabavno, angažman i zadovoljstvo zaposlenika rastu", objasnio je Miletić. Želja im je da se na Campsteru nađu tečajevi iz najrazličitijih programa, a da koncept funkcionira dokazuje i brojka od 85% završenih tečajeva.

Komentirajte prvi

New Report

Close