Visoka kvaliteta obiteljskog turizma mogla bi postati jedna od ključnih odrednica pri odabiru Hrvatske kao željene destinacije kroz cijelu godinu. Iako smo i ove godine privukli velik broj turista u Hrvatsku, sezonu su obilježile boljke masovnog turizma, tradicionalno mala ukupna potrošnja po turistu te relativno kratka sezona.
Imajući na umu da više od 60 posto hrvatskih smještajnih kapaciteta čini obiteljski smještaj, legitimno je preispitati koje turiste svojom ponudom privlačimo i je li to najbolje što možemo i želimo. Mnogi razlozi idu prilog tezi da obiteljski smještaj može postati hrvatski brend na koji smo ponosni, a neke od njih je istaknuo Mario Aunedi Medek iz Val grupe, koja je jedan od suorganizatora Foruma:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu