Program nagrađivanja vjernosti kupaca način je na koji trgovci učvršćuju postojeće odnose s kupcima, iniciraju nove te od jednokratnih posjetitelja stvaraju stalne. Osim što ih primjenjuju gotovo svi veliki trgovački lanci od prošle se godine ta mogućnost otvorila i malim te srednjim trgovcima. "Program vjernosti uvijek je bio važan, a današnja gospodarska kriza doprinijela je podizanju svijesti trgovaca da prepoznaju njegovu važnost", kaže Adrijan Rakić, direktor prodaje Etranet grupe koja je osmislila program nagrađivanja vjernosti namijenjen malim i srednjim trgovcima. Svi veći trgovci, dodaje, koriste program vjernosti da bi što bolje upoznali svoje kupce, naučili njihove kupovne navike i kupovnu moć, a sve u svrhu poboljšanja prodaje i jačanja brenda. Trgovci s kvalitetnim programom vjernosti imaju i preciznije poslovne planove, objašnjava, jer raspolažu statistikom koja im optimizira poslovne planove i troškove te omogućuje kvalitetnije planiranje novih akcija, proizvoda i usluga.
Najam aplikacije
Kako bi isto omogućili i malim i srednjim trgovcima Etranet je u rujnu 2012. pokrenuo Etranet Loyalty program u kojem za sada sudjeluje desetak raznih klijenata, od trgovaca, ugostitelja do građevinara. Za razliku od programa nagrađivanja vjernosti koje koriste veliki trgovački lanci, a iza kojih stoje softverske instalacije vrijedne nekoliko stotina tisuća eura i čija implementacija traje i više od godinu dana, Etranet omogućuje pokretanje istog programa bez kapitalne investicije u hardver i softver, a implementacija traje kraće od mjesec dana. Kolika je cijena Etranet Loyalty programa Rakić ne želi otkriti ističući da se ona formira ovisno o zahtjevima klijenata.Objašnjava da Etranet Loyalty program funkcionira na principu najma aplikacije kao usluge. "Davatelji programa nagrađivanja ne trebaju investirati u softversko rješenje nego koriste centralni Loyalty server te najam terminala za prodajna mjesta. Na prodajnim mjestima se instaliraju EFTPOS uređaji na kojima se putem kartice lojalnosti identificira kupac te se evidentira njegova potrošnja", kaže Rakić. Na ovaj način, putem centralnog servera koji prikuplja podatke s prodajnih mjesta, trgovci dobivaju ne samo izvještaj o navikama kupaca, vrstama proizvoda koje kupuju, aktivnostima i prometu pojedinih prodajnih mjesta, već im i omogućuju sakupljanje bodove koje potom mogu unovčiti na prodajnom mjestu ili iskoristiti za internet kupovinu posebnih nagradnih paketa ili usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu