Kriza i loše vrijeme otopili im prihod

Autor: Marija Crnjak , 03. lipanj 2014. u 09:20
Kriv je i pad popularnosti skijanja/J. Galoić/PIXSELL

Broj aranžmana pao gotovo za trećinu.

Nedostatak snijega i gospodarska kriza kumovali su znatno slabijem prihodu od protekle skijaške sezone u većini europskih destinacija.

Austrija, koja je u prošloj zimskoj sezoni imala rekord od 65,6 milijuna noćenja, ove je sezone imala pad od oko 9 posto, dijelom zbog pada broja tradicionalnih gostiju iz Njemačke i Nizozemske. Nedostatak snijega popraćen ledenim olujama koje su opustošile slovenske šume samo u Kranjskoj gori smanjilo je prihode za oko dva milijuna eura. Francuska pak izvješćuje o "korektnim pokazateljima" zimske turističke sezone, no popunjenost izvan školskih praznika bila je između niskih 22 i 79 posto, ovisno o tipu smještaja i lokaciji. Kad je posrijedi domaće tržište, osim lošim vremenom, sve slabiji rezultati u zimskom razdoblju mogu se obrazložiti padom popularnosti skijanja koje je svoje zlatne dane bilježilo na vrhuncu karijere Janice Kostelić.

Neki domaći agenti koji godinama organiziraju skijanje za hrvatske putnike tvrde da je broj aranžmana u posljednjih nekoliko godina pao gotovo za trećinu. U Atlasu tvrde da su razinu prihoda održali zahvaljujući razvoju novih proizvoda i uvođenju novih destinacija u ponudu. "Najtraženiji su bili tjedni aranžmani u hrvatskom skijaškom tjednu, koji je na većini destinacija padao u razdoblju niske sezone (4.-11. siječnja). Pratili smo i velik interes za drugi tjedan sezone, kad smo klijentima nudili niz akcijskih cijena, a klijenti su bili u potrazi za odličnim omjerom cijene i kvalitete, tražili su cjelokupne proizvode sa školama skijanja", kažu u Atlasu koji je zabilježio rast destinacija u istočnom Tirolu, i to uglavnom hotelskih produkata.

Komentirajte prvi

New Report

Close