U ova krizna vremena najčešće se srećemo s činjenicom da se smanjuju troškovi tako da poslodavci sve manje ulažu u svoje zaposlenike. S druge strane zaposlenicima se prilikom natječaja za posao često obećava kontinuirano usavršavanje kako bi se na na natječaj privukli što bolji kandidati.
15posto
zaposlenika educiralo se u 2013. o trošku poslodavca
Smanjeno ulaganje u svoje zaposlenike ima za rezultat i smanjeno zadovoljstvo uvjetima rada samih zaposlenika, ali isto tako izravno utječe na uslugu prema kupcima ako se tvrtka bavi prodajom. Kao rezultat svega je lošija usluga prema kupcima će direktno negativno utjecati na prodaju. Ako izdvojimo edukacije zaposlenika u prodaji koji direktno komuniciraju s kupcima, čak i poslodavci koji ulažu u edukaciju takvih zaposlenika često rade neke osnovne greške – ulože sredstva u jednokratnu edukaciju, ne postave unaprijed ciljeve edukacije ili ne uspostave sustave mjerenja i kontrole efekata edukacije. Rezultat nakon toga uglavnom bude kratkotrajan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu