Korisnicima poštanskih usluga u Hrvatskoj važni su cijena, pouzdana i brza dostava, a više od polovine ispitanih poštanski ured posjećuje jednom mjesečno ili češće, najviše zbog plaćanja računa, podizanja gotovine i slično, pokazalo je istraživanje Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).
Glavnina istraživanja fokusirana je, kažu iz HAKOM-a, na HP-Hrvatsku poštu kao nacionalnog davatelja univerzalne usluge u RH, ali i na druge davatelje poštanskih usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu