Povratak tržišta Azije i Australije i vrlo jaka konkurencija na Mediteranu dovoljno su jaki razlozi zbog kojih će turistička 2023. biti jako izazovna za privlačenje američkih gostiju na hrvatsko tržište, koje se treba pojačati i sadržajima i promocijom, upozoravaju specijalisti za tržište SAD-a povodom nastupa Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na sajmu New York Travel Adventure Show.
Nastup održan tijekom proteklog vikenda u New Yorku ovjenčan je posebnim priznanjem organizatora HTZ-u za izvrsnost u nastupu i prezentaciji, odnosno za najkreativniji paviljon.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu