Više od 150 sudionika okupilo se na otvaranju Konferencije županija koja sada već tradicionalno okuplja stručnjake i županijske službenike iz svih resora. Konferencija je otvorena panelom “Županije kao brend” u kojem je istaknuta važnost strateškog upravljanja brendiranjem županija, ne samo u turističkom smislu već i u privlačenju investicija, demografske revitalizacije i jednakomjernog razvoja gospodarstva. Konferenciju su organizirale Hrvatska zajednica županija i tvrtka Libusoft Cicom 18. rujna u Zagrebu.
Panel “Županije kao brend” okupio je tri župana različitih hrvatskih krajeva koji su govorili o strateškom brendiranju na primjeru svojih županija. Govoreći o projektu Zagorje – bajka na dlanu župan Kolar istaknuo je da je u Zagorju brendiranje strateški planirano od 2013. godine. Iz aviona, Zagorje izgleda kao dlan, a na tome dlanu imate sedam gradova, sedam rijeka, sedam planina. Važno je da budete inovativni u proizvodima koje nudite, a dio su vizualnog identiteta jer na taj način širite interes za svoju regiju, ističe Kolar. U toplicama je trenutna investicija 65 milijuna eura, a na nacionalnoj i europskoj razini zaštitili su brojne delicije, među kojima i puricu, i mlince, i štrukle. Tako smo zaštitili cijeli menu koji se služi u OPG-ovima diljem Zagorja, a ima dodatnu vrijednost, kaže Kolar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu