Konačno potpisali: Ovaj prestižni hotelski brend dolazi u Damatia Tower

Autor: Marija Crnjak , 04. svibanj 2018. u 20:04
Dalmatia Tower. Press Foto

S obzirom na tržišnu orijentiranost ka poslovnoj javnosti, hotel će biti odlično opremljen konferencijskim sadržajima na zasebnom katu te pripadajućim wellnessom, teretanom, restoranom i barom.

Prvi Courtyard by Marriott, brend tvrtke Marriott International, globalnog svjetskog lidera s više od 6.500 smještajnih objekata u više od 127 država svijeta, na ljeto 2019. g. otvorit će se u najvišem objektu u Hrvatskoj – splitskom tornju Dalmacija (Dalmatia Tower), upravo su objavili investitori nakon potpisa ugovora.

Na današnjoj svečanosti održanoj u upravnom središtu Splitske Banke, tornju A projekta „Westgate – Vrata Splita“, ugovor o suradnji potpisali su Josip Komar, predstavnik tvrtke investitora Westgate Tower d.o.o. i Matt Hughes, stariji direktor za franšizu i vlasničku strukturu grupacije najprestižnijeg svjetskog lanca hotela, Marriott International, čime su potvrđene prethodne najave o prvom direktnom ulaganju Marriotta u Hrvatskoj.

Josip Komar zahvalio je na podršci HBOR-u, te je izrazio veliko zadovoljstvo što je upravo ova jedinstvena lokacija izabrana kao mjesto na kojem će svoj prvi hotel u Hrvatskoj otvoriti grupacija Marriott International, Inc. s brendom Courtyard by Marriott. Time će naš grad dobit dodatni turistički sadržaj, istaknuo je, ali i jedinstven hotelski objekt koji će doprinijeti i podizanju kvalitete hotelske usluge u gradu. „Split u posljednje vrijeme doživljava novi polet i pokazuje jednu novu ambiciju. Imajući sve to na umu, donijeli smo odluku kako će novi objekt od danas nositi ime toranj Dalmacija (Dalmatia Tower) jer Split ima sve predispozicije postati snažni motor razvoja Dalmacije, hrvatskoga juga, a onda i same Hrvatske. Ovo je naš skromni doprinos toj viziji.“ izjavio je Komar.

„Hrvatska je u svijetu prepoznata ne samo kao turistička destinacija, već kao atraktivna zemlja za ulaganja. Ovaj projekt vrijedan 600 milijuna kuna predstavlja razvoj, inovaciju, podizanje turizma na jednu višu razinu, a to je ono što nam je potrebno kako bi Split, ali i čitav hrvatski turizam postao još prepoznatljiviji, kvalitetniji i konkurentniji na svjetskom tržištu.“ izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

Projekt „Vrata Splita“ sastoji se od dva objekta od kojih prvi ima prizemlje i 12 etaža i trenutačno je upravno sjedište Splitske Banke, a uskoro će postati sjedište integrirane OTP banke Hrvatska. Drugi toranj u kojem će biti smješten prvi Courtyard by Marriott i koji je još u izgradnji, sastojat će se od prizemlja i 27 katova te s ukupnih 115 metara visine bit će najviša građevina u Hrvatskoj, pa time i izuzetna turistička atrakcija, ističu investitori. 

Courtyard by Marriott, business brend priznate svjetske grupacije Marriott International smjestit će se na višim katovima, od 16. do 26. čime će se gostima omogućiti spektakularan pogled na grad, a zbog specifičnog oblika građevine, svaka od 190 soba i četiri apartmana će imati pogled na more. S obzirom na tržišnu orijentiranost ka poslovnoj javnosti, hotel će biti odlično opremljen konferencijskim sadržajima na zasebnom katu te pripadajućim wellnessom, teretanom, restoranom i barom.

„Zadovoljstvo nam je što možemo predstaviti dolazak brenda Courtyard by Marriott u Split, što je naime prva direktna investicija Marriott Internationala u Hrvatskoj. Iako najčešće, prilikom dolaska na tržište određene zemlje odabiremo glavni grad za otvorenje prvog hotela, u Hrvatskoj smo napravili iznimku. Suvremeni oblik građevine i njena lokacija  se odlično uklapaju u našu poslovnu viziju, a i grad Split, osim svog poslovnog potencijala ima nezaobilazan, značajan turistički potencijal. Sretan sam i što će više od 100 milijuna članova loyalty programa Marriotta konačno moći odabrati i Hrvatsku u sklopu naše ponude. “ – izjavio je Matt Hughes, stariji direktor za franšizu i vlasničku strukturu grupacije Marriott International.

Komentari (6)
Pogledajte sve

Nema mi goreg ići u hotel ” koji neboderski strši k oblacima ::” To me podjeća na povijest Poljske
gdje smo mi, studenti..baš bili u jednom takvom uskom, visokom neboderu…jer su kao svi ostali bili
manje klase , moš mislit….ma, to je loše za turizam..
To nije Hrvatska…Mnogi se boje visina, traže niže katove…panorama….?

Što je sa susjednim kompleksom zgrada ciglaste boje? Dali je još uvijek u vlasništvu zagrebačke Medike dd ili su ga preuzele banke kao kolateral za pokriće zajmova, koje je Medika dd replasirala Agrokoru ??

Ovo je definitvna pljuska Zagrebu, jednoj od rijetkih europskih prijestolnica koja je nezanimljiva Marriotu, jer ekonomska analitika govori da je to propali grad.

No, treba reći i da su se ovime Dalmatinci još jednom pokazali kao hrvatski prvaci u mužnji tuđeg nova: ovo uopće nije neka poslovna ili komercijalna investicija kako se pokazuje, nego gradnja omogućena dotacijom HBOR-a. Umjesto da ulaže u tvornice i proizvodnju, državna razvojna banka mlati kapitalne novce u neboderčini za koju nitko ne zna kako će poslovati, pa bi bilo zanimljivo da HBOR javnosti pokaže ekonomsku analizu opravdanosti ovog projekta, kada znamo da recimo baš u tome Zagrebu ogroman broj uredskih zgrada zjape prazne.

Sve pet ali mislim da su malo pretjerali sa katovima, sasvim dovoljno je bilo i uobičajeno hrvatskih 15-20 katova, ovo malo strši. Treba omogućiti investicije ali ne treba baš prihvatiti apsolutno sve što bi investitor želio.

New Report

Close