Nakon što se potpredsjednik Hrvatskog sabora i HDZ-a Milijan Brkić u četvrtak poslijepodne službenim automobilom zabio u tramvaj i završio u bolnici s lakšim tjelesnim ozljedama ponovno se otvorilo pitanje načina korištenja službenih automobila.
Iako Milijan Brkić ima neosporno pravo da kao potpredsjednik Sabora koristi službeni automobil 24 sata dnevno, korištenje službenih automobila je u Hrvatskoj prilično kontroverzna tema, jer se ta privilegija često znatno zloupotrebljavala. Posebno je sporno pravo na danonoćno korištenje službenog automobila, piše tportal.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.….Da, raspickate dobit tvrtke i više od toga….a onda minuse pokrivaju građani…….
Nekada dok sam radio u INI, službeni auto poslije 15 sati su imali svi od poslovođe naviše. S tim autima su se gradile vikendice na moru, vozila stoka na stočne sajmove, vozila ih je rodbina, išlo se u svatove…
Sada sam opet u državnom poduzeću, situacija je slična.
Pravo na sl.automobil dajmo bilo kome tko hoce.
Ali neka javnost bude upoznata.
Neka svaki sl.automobil bude upadljive fluoroscentne narancaste boje i neka sa strane bude veliko oznacen “Ovaj sluzbeni automobil placaju porezni obveznici grada Zagreba 3.000kn/mj.”, ili “Ovaj sluzbeni automobil placaju porezni obveznici Republike Hrvatske 25.000kn/mj.” i slicno..
Pa neka budu parkirani ispred kafica, djecjih vrtica, na invalidskim parkiralistima, skijalistima…
Vjerujem da bi takva mjera bila bolja od bilo kakve danasnje slabe represivne metode.
Uključite se u raspravu