Nedavno je započela gradnja termoelektrane Stanari u Bosni i Hercegovini u vrijednosti od 600 milijuna eura, no osim velikog investicijskog zahvata za susjednu državu, ovaj projekt je zanimljv i Hrvatskoj jer će gotovo sva oprema za njenu izgradnju doći iz Kine – preko Luke Rijeka i Hrvatskih željeznica.
1,8tisuća
tona tereta u Rijeku će prvim brodom iz Kine stići u petak
Prvi brod s 1800 tona tereta trebao bi pristati u Rijeci tijekom petka, a nakon toga će robusni teret biti otpremljen do Stanara, u blizini Doboja, željeznicom u organizaciji AGIT-a, tvrtke kćeri HŽ Carga. U godinu i pol, koliko se planira projekt izgradnje termoelektrane, iz Kine će stići ukupno 50 tisuća tona tereta – uglavnom u kontejnerima. U AGIT-u (Agencija za integralni transport) naglašavaju da im je ovo posao desetljeća koji će u narednom razdoblju uvelike uposliti njihove kapacitete, a usto im dati i referencu za budućnost. "AGIT u ovom poslu sudjeluje kroz organizaciju željezničkog prijevoza većine robe preko Hrvatske te Bosne i Hercegovine. Isto tako, projekt uključuje koordinaciju s Lukom Rijeka i kamionskim prijevoznikom koji osigurava loco prijevoz u Stanarima, od kolodvora do gradilišta", kaže Sanela Dropulić, voditeljica odnosa s javnošću AGIT-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Posao stoljeca za luku Rijeka ovo bi bilo da se radi o devetnaestom stoljecu. Ovako… to je jadno.
Uključite se u raspravu