Kina je tržište na kojemu hrvatski proizvođači trebaju tražiti priliku, jer potražnja je velika, a cijene koje se postižu veće su bar 50 posto od onih u Europskoj uniji.
Okretanje Aziji u prodaji finalnih proizvoda savjet je Daniela Smiljanića, predsjednika udruženja drvo-prerađivačke industrije pri Hrvatskoj gospodarskoj komori kojeg je iznio ja 15. Drvno-tehnološkoj konferenciji u Opatiji. Najavio je kako u organizaciji predstavništva HGK u Zagreb početkom listopada stiže delegacija 20 do 30 kineskih tvrtki zainteresiranih za kupnju hrvatskog namještaja. Za kineske kupce bitna je oznaka "made in EU", koju nosi naš namještaj, pojasnio je Smiljanić, govoreći i iz vlastitog iskustva, kao direktor Pan Parketa, kojemu je uz Njemačku i Švicarsku Kina sada postala treće najvažnije tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu