Kartice vjernosti zadnjih su godina na hrvatskom tržištu dosegle svoj vrhunac, no ako je suditi prema ocjenama stručnjaka sve su beskorisnije i kupci bi ih mogli željeti sve manje. Kupci su, naime, postali prezasićeni tolikim karticama koje im se nude, a istraživanja pokazuju da polako gube efekt, jer se na njima ne može uštedjeti baš onoliko koliko se možda na prvi pogled čini.
"Kartice vjernosti više nisu kriterij razlikovanja pojedinih trgovačkih lanaca, već su postale standard. Stoga niti jedan lanac više ne može tvrditi da ima konkurentsku prednost po tom pitanju. Te kartice postaju kontraproduktivne. Novčanici su nam prepuni plastika koje u velikom broju slučajeva ne služe ničemu", smatra Blaženka Knežević, profesorica na Katedri za trgovinu Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.Kako kaže, istraživanja njezinih studenata, koja su mala, ali indikativna, pokazuju kako potrošači od deset kartica koje posjeduju koriste tek – dvije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu