Kanadska brodarska kompanija Algoma Central Corporation objavila je na svojim internetskim stranicama u petak da je poduzela korake kako bi otkazala preostala četiri ugovora o novogradnjama s hrvatskim brodogradilištem 3. maj.
Obavijesti o otkazu ugovora poslani su brodogradilištu jer ono nije osiguralo refinanciranje, a Algoma nema jamstava da će brodogradilište biti u mogućnosti dovršiti četiri broda, kaže se u njihovoj objavi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Ukoliko jamstva dođu na naplatu Vlada treba dati kolektivnu ostavku jer su lagali hrvatski narod.” pa di vi živite kolega!? Laž je jedina stalnica u (ne)radu Vlade! Oni prže lovu jer nije njihova i za istu ne odgovaraju! Moglo bi se reći da nemamo Vladu i brojne druge institucije šteta bi bila znatno manja!
Još jedan dokaz kako hrvatska Vlada laže svoje građane.
Rekli su da kriza u Agrokoru neće Hrvate koštati ni kune.
I dok su se oni lijepo dopisivali e-mailovima s borg doskočicama, na privatnoj firmi koja da propadne košta Hrvate nula kuna.
Meanwhile.
Hrvatska brodogradnja je i dalje propadala, a Plenković i razni ministri financija i gospodarstva nisu prstom mrdnuli da zaštite hrvatske interese.
Čitaj da zaštite ogromna jamstva koja su dali za brodogradnju.
Ukoliko jamstva dođu na naplatu Vlada treba dati kolektivnu ostavku jer su lagali hrvatski narod.
Očito da će nas zahebavanje s Agrokorom koštati stotine miliona eura.
Također treba pokrenuti i krivičnu odgovornost i materijalnu naplatu od hrvatskih dužnosnika koji su odgovorni za nečinjenje i ovu katastrofu za hrvatsko gospodarstvo,
Kako neće? Brodosplit je se dobrovoljno javio da ga završi. I onda se lijepo proda te se nadokradi jedan dio novca izdan kao garancija ! Tako da sigurno neće biti 100 mio. €, možda polovica.
Pa taj jedan brod koji je ostao neće htjeti nikada dovršiti, to je jasno. Jer nakon toga više neće biti čak ni formalnog razloga za nastavak “poslovanja”. Hrvatska antibrodogradnja.
Uključite se u raspravu