Kampanja Naše bolske priče dobila međunarodno priznanje

Autor: Marta Duić , 15. ožujak 2021. u 09:48
Fotot: TZ Bol

Gledatelje s ljepotama Zlatnog rata te umijećem surfinga upoznaju najstariji i najmlađi bolski surferi, Tomaž Garbajs i Ian Anić, trostruki juniorski prvak Hrvatske u windsurfingu.

U konkurenciji turističkih filmova iz mnogih svjetskih zemalja treću nagradu u kategoriji CITIES (gradovi) osvojio je video Turističke zajednice Bola, Windsurfing, iz kampanje Naše bolske priče.

Time je Bol pokazao koliko su važne autentičnost i inovativnost pri komuniciranju destinacija, a o pobjednicima je odlučivao žiri od 45 stručnjakaka na ovom međunarodnom natjecanju turističkog filma i multimedije The Golden City Gate 2021, koji se već dvadeseti put održao u sklopu međunarodnog turističkog sajma ITB Berlin.

Gledatelje s ljepotama jedne od najljepših svjetskih plaža, Zlatnog rata te umijećem surfinga  upoznaju najstariji i najmlađi bolski surferi, Tomaž Garbajs i Ian Anić, trostruki juniorski prvak Hrvatske u windsurfingu, pozivajući posjetitelje da osjete užitak u lovu na valove.  Neki od kriterija vrednovanja filmova bili su jasnoća komunicirane poruke, kreativnost, inovativnost i autentičnost poruka te potiče li film posjetitelje da posjete grad.

TZ Bol

“Drago mi je što je i međunarodni žiri prepoznao vrijednost uključivanja mještana u promociju Bola, jer upravo oni najbolje, s mnogo entuzijazma i ljubavi, predstavljaju mjesto u kojem žive. Ponosan sam što su uz Bol još dva hrvatska turistička filma osvojila nagrade na ovom prestižnom događanju”, poručuje Markito Marinković, direktor Turističke zajednice Bola.

Inače, kampanja Naše bolske priče realizirana u suradnji s produkcijskim timom DOKU FILMS, producenticom Mihaelom Reščić i scenaristicom Hanom Klain iz Klain PR-a. Osim ove nagrade, osvojila je nedavno i međunarodnu turističku nagradu GOLDEN INTERSTAS AWARD ‘2020. na 23. Međunarodnom Tourfilm Festivalu – ITF’CRO’2020..

 

Komentirajte prvi

New Report

Close