I trgovci i proizvođači znaju da je kupcima zapravo najvažniji pogled na ceduljicu sa cijenom. Povećanje će ih odvratiti od kupnje, a u ovo doba poskupljenja je prava poplava pakovanja s manje sadržaja, piše Deutsche Welle.
Na prvi pogled ništa nećete primijetiti: pakiranje čokoladica izgleda isto,a i cijena je ista. Tek kod kuće ćete primijetiti: u pakiranju je jedna čokoladica manje. Zbog povećanja cijena energenata i mnogih sirovina, mnogi proizvođači žele i misle da moraju povećati cijenu. Ali odlično znaju kako kupci znaju cijenu koju su plaćali i kako će ih poskupljenje lako natjerati posegnuti za proizvodom konkurenta. Zato i trgovci i proizvođači svakako žele da ceduljica sa cijenom ostane ista i kupcima poznata, ali Armin Valet iz Centrale za zaštitu potrošača Hamburga za postaju ARD upozorava kako je sve više proizvoda sa promijenjenim i onda manjim pakovanjima. Drugim riječima, poskupjelo je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu