Za razliku od razvijenih zapadnih zemalja, gdje je važnost produkt dizajna prepoznata već desetljećima, u Hrvatskoj je on tek u povojima. Ne postoji prava strategija koja bi ga unaprijedila, a ni realni sektor nije previše naklonjen ulaganju u inovativne, dizajnerske proizvode.
Unatoč tome, nekolicina hrvatskih produkt dizajnera uspijeva se nametnuti svojim radom, a ulaskom u Europsku uniju taj bi rad mogao dobiti i na većoj komercijalizaciji.Pokazali su to i na izložbi "Solid Acts – Design from Croatia", koju je sredinom travnja u Milanu posjetilo više od 100.000 ljudi. Izložba autorice Tatjane Bartaković odnedavno je postavljena i u Centru za dizajn Hrvatske gospodarske komore (HGK), a nudi presjek suvremenoga hrvatskog produkt dizajna kroz radove 30 dizajnera i njihova 32 rada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu