Poslovni.hr

Kad produkt dizajn bude dio gospodarske strategije, više neće biti skup eksces
Podijelite:
Većina proizvoda s izložbe cjenovno nije adekvatna za šire hrvatsko tržište, proizvodi su to za izvo
Većina proizvoda s izložbe cjenovno nije adekvatna za šire hrvatsko tržište, proizvodi su to za izvoz na jača tržišta/Domagoj Kunić
Većina proizvoda s izložbe cjenovno nije adekvatna za šire hrvatsko tržište, proizvodi su to za izvo
Tatjana Bartaković, autorica izložbe
Tatjana Bartaković, autorica izložbe
Nije sve na proizvođačima, bitno je stvoriti brend poput Elementa (Intera) ili Kvadre
Nije sve na proizvođačima, bitno je stvoriti brend poput Elementa (Intera) ili Kvadre
Thumbs 0
Thumbs 1
Thumbs 2
Većina proizvoda s izložbe cjenovno nije adekvatna za šire hrvatsko tržište, proizvodi su to za izvoz na jača tržišta/Domagoj Kunić
SLIKA: 1 od 3
Tatjana Bartaković, autorica izložbe
SLIKA: 1 od 3
Nije sve na proizvođačima, bitno je stvoriti brend poput Elementa (Intera) ili Kvadre
SLIKA: 1 od 3

New Report

Close