Hrvatski proizvođač opreme za interijere Nord Produkt krenuo je u novi segment proizvodnje i predstavio mobilne kućice Nord, u potpunosti opremljene za odmor pojedinaca, parova ili čitave obitelji, priopćeno je iz tvrtke.
Mobilna kućica Nord pruža potpun komfor i udobnost vlastitog doma na bilo kojoj destinaciji koju korisnik odabere, a prikladna je za kampove, ali i kao samostalni objekt na različitim površinama, ističu iz tvrtke.
„Iskustvo u proizvodnji opreme za interijere, inovativne i kreativne ideje našeg tima i poduzetnička hrabrost koja nam je misao vodilja od samog početka poslovanja ponukali su nas da krenemo u proizvodnju nečeg novog na hrvatskom tržištu. Mobilne kućice izuzetno su prikladne za kampove i turistička naselja, a prve reakcije naših poslovnih partnera govore nam kako će ih tržište brzo prepoznati kao praktično, povoljno i inovativno rješenje, koje je u inozemstvu već dulje poznato kao odlična investicija za ugodan odmor“, istaknuo je Stanko Birin, vlasnik tvrtke Nord Produkt.
Prema podacima Državnog zavoda za statistiku za 2012. godinu, kampisti u ukupnom turističkom prometu Hrvatske čine udio od 20 posto u dolascima i 26 posto u noćenjima. Hrvatska raspolaže s ukupno 244 kampa i svake je godine sve privlačnije odredište kampistima iz cijele Europe, a stvaranje novih kapaciteta i dodatno obogaćivanje ponude zasigurno može doprinijeti tome da postane nezaobilazno odredište za kampiranje za još veći broj poklonika takve vrste odmora. Čak 98 posto ukupnog broja turista u hrvatskim kampovima čine stranci, a najbrojniji su turisti iz Njemačke, Slovenije, Nizozemske i Austrije. Njemački autoklub ADAC prošle je godine istražio preferencije kod kampista u okviru istraživanja „Gdje automobilisti provode godišnji odmor?“, u kojem je među 1,3 milijuna upita Hrvatska zauzela treće mjesto nakon Njemačke i Italije.
Prema Strategiji razvoja hrvatskog turizma, do 2020. godine u kampovima se planira izgradnja 7.000 novih mjesta u 5 do 7 novih kampova srednje veličine i oko 50 malih obiteljskih kampova. Planirano je i povećanje udjela kampova u ukupnom smještajnom kapacitetu s 25,2 posto na 25,8 posto, kao i ulaganje od oko 400 milijuna eura u nove kampove, podizanje kvalitete postojećih kampova, unapređenje dodatnih sadržaja i promociju. Sve su to pokazatelji kako za ovakav segment proizvodnje mobilnih kućica itekako ima potražnje i prostora na hrvatskom, ali i stranim tržištima.
Mobilne kućice Nord dolaze u dvjema izvedbama – dimenzija 8×3 metra i površine 24 m2 te dimenzija 8×4 metra i površine 32 m2, a u potpunosti su opremljene za odmor za šest osoba, kažu iz Norda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu