Lidlov uspješni brend hrvatskih proizvoda Okusi zavičaja slavi 10 godina. Tim povodom, Lidl Hrvatska raspisuje natječaj usmjeren OPG-ovima i drugim poljoprivrednim proizvođačima. Natječaj naziva “Hrvatskih ruku djelo” traje od 5.5. do 30.6., a prijaviti se mogu svi oblici poljoprivrednih proizvođača prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.
Tijekom desetljeća postojanja, Okusi zavičaja razvili su se u jedan od najprepoznatljivijih Lidlovih brendova. Trenutno je pod brendom Okusi zavičaja kupcima dostupno 100-tinjak proizvoda, uz još 30-ak u povremenoj ponudi, a ti brojevi kontinuirano rastu. Lidlova želja i cilj je projektom “Hrvatskih ruku djelo” podržati obiteljska gospodarstva i druge male dobavljače iz cijele zemlje, pružajući im priliku da postanu Lidlovi partneri i na taj način plasiraju svoje proizvode diljem Hrvatske. Lidlov natječaj “Hrvatskih ruku djelo” obuhvaća sve kategorije proizvoda – prehrambene proizvode (voće, povrće, sokovi, vina, mliječni i suhomesnati proizvodi te drugo) i neprehrambene proizvode (sapuni, kozmetika, sredstva za čišćenje i drugo).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu