Velika brodogradnja ponovno je postala teret državi i vratila starom modelu poslovanja, gradnji brodova s gubitkom i traženju pomoći države. No, realni pokazatelji su takvi da se čini kako sva nastojanja da se dignu propala velika brodogradilišta, uz najbolju volju države, na žalost, nisu ispunila očekivanja.
Vlada je, kako bi očuvala proizvodnju u riječkom 3. maju i dovršila brod iz stečajne mase Uljanika za koji je već dala jamstvo, pristala dodatno financirati taj posao, iako je on već u startu bio ugovoren u minusu za oko 2,5 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu