Jak ‘vjetar’ s istoka: Uniline već u prvom kvartalu ima rast potražnje za 133 posto

Autor: Marija Crnjak , 10. svibanj 2023. u 07:00
Uniline grupa zadržava poziciju vodeće kompanije u sektoru putničkih agencija i touroperatora u Hrvatskoj/D. Marušić/PIXSELL

Rezultati vodećeg touroperatora potvrđuju snažan oporavak u 2022. godini.

Da je prošla turistička godina bila značajno bolja od one prije pokazuju i rezultati Grupe Uniline, kojoj je promet lani porastao za čak 77 posto, na 43 milijuna eura (327 milijuna kuna).

Najveći rast imali su segmenti najma smještaja i rent-a-cara, iako su rasle sve sastavnice grupe (Uniline, E-Tours, Uniline Mobility i Amarin). U odnosu na prethodnu 2021. agencija Uniline imala je rast prometa od 56 posto, otkrili su u kompaniji.

‘Mobility’ strateški cilj
Kako pojašnjavaju u jučerašnjoj objavi, Uniline grupa zadržava poziciju vodeće kompanije u sektoru putničkih agencija i touroperatora u Hrvatskoj, a strateški cilj je i daljnji razvoj “mobility” usluga, te je Grupa početkom godine realizirala još jednu akviziciju. Stjecanjem 100 posto dionica, tvrtka Vetura postala je članica Uniline grupe.

43

milijuna eura bio je lanjski promet Uniline grupe, najveći rast imali su najam smještaja i rent-a-car

Vetura je osnovana 1991. godine i lider je u segmentu asistencije na cesti, a ujedno nudi uslugu najma vozila, motocikala, skutera i drugih malih vozila. “Za Uniline je jedan od većih izazova bila pandemija, no unatoč svim rizicima, prebrodili smo to izazovno razdoblje i iskoristili ga za razvoj novih poslovnih modela.

Formirana je Uniline grupa, čime smo postali one stop shop, mjesto gdje klijent može dobiti sve danas dostupne usluge u turizmu. Rezultati koje smo postigli u 2022., kao i na početku poslovne 2023. godine, posljedica su snažnog oporavka turizma u Hrvatskoj.

Fokus grupe u 2023. bit će na digitalizaciji poslovanja, razvoju novih proizvoda s ciljem daljnjeg podizanja kvalitete usluga, te na jačanje ljudskih potencijala”, izjavio je predsjednik Uprave Uniline grupe Boris Žgomba.

Naime, Uniline grupa nastavila je s pozitivnim pokazateljima i u prvom kvartalu 2023. godine, s potražnjom i realizacijom u predsezoni za 133 posto većom u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. To je rezultat povratka tradicionalnih tržišta s Dalekog Istoka, a dobre rezultate očekuju i u nastavku godine.

Žgomba

Fokus grupe u 2023. bit će na digitalizaciji poslovanja, razvoju novih proizvoda s ciljem daljnjeg podizanja kvalitete usluga, te na jačanje ljudskih potencijala.

“Zahvaljujući dobrim rezultatima i u ovoj godini nastavljamo s investicijama koje će doprinijeti podizanju kvalitete usluge i znatno izraženijoj personalizaciji usluga kroz korištenje najnovijih tehnologija na svim razinama turističke ponude”’, izjavila je Kristina Peruško, članica uprave Uniline grupe.

Maistra i Perfecta Travel
Dobre vijesti s dalekih tržišta stigle su i na nedavno održanom Arabian Travel Marketu (ATM) u Dubaiju, njegovom prvom živom izdanju od pandemije.

Radi se o jednom od vodećih međunarodnih turističkih događaja na Bliskom istoku, gdje je izlagala i Hrvatska turistička zajednica, kao i turističke zajednice Zagreba, Dubrovačko-neretvanske županije, a predstavile su se i Maistra te agencija Perfecta Travel.

Hrvatska je na tim tržištima prepoznata kao destinacija izuzetno očuvane i bogate prirodne baštine, a baš taj segment ponude na ovim tržištima ostvaruje najveću potražnju i interes, izvijestili su iz HTZ-a, uz najavu novih letova Flydubai koji će povezivati Dubai s Dubrovnikom i Zagrebom.

Komentirajte prvi

New Report

Close