Jagma za slobodnim smještajem: Cijene “last minute” aranžmanima na Jadranu divljaju

Autor: Poslovni.hr , 02. kolovoz 2021. u 14:32
Foto: Marko Dimic/PIXSELL

U trenutku kad se otkaže jedna rezervacija istog se trena “bukira” druga, no i po trideset posto višoj cijeni.

Ovakav scenarij ama baš nitko nije predviđao. Ajde, proguglajte, tražite članke i analize o tijeku sezone 2021.; ama baš nigdje nećete pronaći optimiste koji govore kako će ovo ljeto biti tek malo lošije od rekordnog 2019. godine. I da će se početkom kolovoza tražiti soba više. Noćiti po plažama i parkiralištima. U parkovima, piše Slobodna Dalmacija.

– Jučer sam gledao statistiku i nisam mogao vjerovati svojim očima. Uspoređivao sam isto razdoblje iz ove s onim iz 2019. i zaključio da je u Makarskoj danas samo 12 posto manje gostiju nego te berićetne pretpandemijske godine. U Makarskoj imamo 43 posto bolje turističke rezultate nego u istom razdoblju prošle godine! – kaže Tonći Lalić iz Turističke zajednice grada Makarske i svjedoči o fenomenu koji sam za sebe govori o kakvoj se jagmi za slobodnim smještajem radi.

– U doba online rezervacija, gosti nam, baš kao nekada, fizički dolaze u turističke zajednice i putničke agencije i traže smještaj. To se tko zna otkad nije dogodilo. Mole da im se pomogne. I pristaju na sve. Noćili bi i u nekakvom smještaju negdje ispod brda, samo da im se to riješi. Svjedočimo ogromnoj navali turista – kaže Lalić.

U Splitu je situacija takva da gosti pristaju iznajmiti i prostore u suterenu i pomoćne objekte, a vlasnici podstanare naprasno izbacuju iz stanova, svjesni da su, zbog loše procjene sezone koja je sve iznenadila, trebali primiti turiste, a ne igrati “na sigurno”. U trenutku kad se otkaže jedna rezervacija istog se trena “bukira” druga, no i po trideset posto višoj cijeni jer su posljednjih dana prodajom smještaja ovladali mešetari.

Kvaka je u tome što je dio Splićana lani odustao od iznajmljivanja smještaja turistima, pa sad apartmana manjka. Situacija je slična onoj kad se u Splitu, prvih godina, događala “Ultra”, a turističkih postelja nije bilo dovoljno na raspolaganju. Zato šverceri gledaju iskoristiti trenutak pa nabijaju cijene mimo svake logike. Cijene u “last minute” aranžmanima – divljaju.

Komentirajte prvi

New Report

Close