„Premda je Švicarska Hrvatskoj, što se vina tiče, sedmo izvozno tržište, radi se o teritoriju gdje su naša vina još uvijek nedovoljno poznata, zbog čega je promocija profesionalnoj publici izuzetno važna. Osim toga, ovakve aktivnosti pridonose i daljnjoj izgradnji brenda hrvatskih vina koje smo, upravo zbog prepoznatljivosti na stranom tržištu, okupili pod brandom Vina Croatia – vina mosaica“, rekao je Igor Barbarić, tajnik Udruženja vinarstva HGK.
Stručno kušanje održalo se pod vodstvom voditelja Ivana Barbića, renomiranog švicarskog vinskog stručnjaka. Na promociji su vinari mogli razgovarati i s kupcima i sa stručnjacima o plasiranju vina na tržište Švicarske i svim izazovima koje to sa sobom nosi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu