Više od 56 posto ispitanika istraživanja o prodajnoj edukaciji i njezinu značaju u poslovanju smatra da će se prodajne vještine u budućnosti naglašavati kao ključne za svaki posao. Dio je to rezultata istraživanja, prvoga takve vrste u RH, koje je Akademija Prodajni Mindset provela na uzorku od 200 ispitanika u drugom kvartalu 2025., u povodu okupljanja stručnjaka za prodaju u Hrvatskoj i regiji, konferencije Sales4Future. Cilj je bio saznati koliko su u Hrvatskoj prepoznati važnost prodajnih vještina i potreba za stalnim učenjem u tom području, ali i kakvi su stavovi o prodavačima o općenito, kao vrlo zastupljenom zanimanju. Pokazalo se tako i da je više od 70 posto ispitanika u posljednjih pet godina uložilo u neku vrstu prodajne edukacije (tečaj, radionica, knjiga, coaching…). Gotovo polovica ispitanika najviše je ulagala u radionice uživo.
Čak 90 posto ispitanih smatra da napredne prodajne vještine osiguravaju dugoročne odnose s kupcima i održivu konkurentsku prednost, a više od 90 posto drži da praćenje i analiza ključnih pokazatelja prodaje omogućuju bolje poslovne odluke i rast. Čak 61 posto ispitanika smatra da bi svi koji žele bolje komunicirati i pregovarati trebali ulagati u prodajnu edukaciju. Gotovo 62 posto smatra da u sektoru IT-a i tehnoloških usluga bolje prolazi muški prodavač, a njih 60 posto isto smatra za sektor logistike i transporta. Žene bolje prolaze u dva sektora – moda i luksuzni proizvodi (skoro 70 posto) te ljepota i wellness (gotovo 69 posto).
Platforma za edukaciju i umrežavanje Prodajni Mindset od osnutka je fokusirana na profesionalizaciju i jačanje standarda prodaje, a iza projekta stoje Vedran Sorić i Ognjen Bagatin te Bojana Simić, direktorica operacija Prodajnog Mindseta. Konferencija Sales4Future održat će se 20. studenog u Zagrebu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu