Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Isprika

Autor: Poslovni.hr
18. svibanj 2015. u 15:49
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Dana 13. svibnja u tekstu pod naslovom “24.sata.hr ostvario veći doseg od najgledanijeg TV kanala” bez dopuštenja su korišteni podaci tvrtke AGB Nielsen o gledanosti televizijskih programa. U spomenutom tekstu također su pogrešno, a time i zavaravajuće interpretirani podaci na način da se pisalo o "dosegu" portala 24sata.hr (eng. "coverage"), a u stvarnosti se za najgledaniji TV kanal navodilo podatke za "prosječni dnevni reach" (eng. "average daily reach) što nisu isti parametri. Ispričavamo se čitateljima i kompaniji AGB Nielsen Media Research.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dana 13. svibnja u tekstu pod naslovom “24.sata.hr ostvario veći doseg od najgledanijeg TV kanala” bez dopuštenja su korišteni podaci tvrtke AGB Nielsen o gledanosti televizijskih programa. U spomenutom tekstu također su pogrešno, a time i zavaravajuće interpretirani podaci na način da se pisalo o "dosegu" portala 24sata.hr (eng. "coverage"), a u stvarnosti se za najgledaniji TV kanal navodilo podatke za "prosječni dnevni reach" (eng. "average daily reach) što nisu isti parametri. Ispričavamo se čitateljima i kompaniji AGB Nielsen Media Research.

Autor: Poslovni.hr
18. svibanj 2015. u 15:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close