Poslovni dnevnik i 24 sata pokrenuli su zajednički projekt Iskustvo zlata vrijedi. Projekt ima cilj da studenti sebi biraju najidealnijeg poslodavca među kojima su Franck, Grawe, Vipnet, Uniqa, Zagrebačka banka, Zagrebačka Pivovara, Styria Hrvatska i Podravka.
Podravka, kao jedan od poslodavca koji se uključio u projekt, ove godine ulazi u 80. godišnjicu svog postojanja, a o njegovoj uspješnosti govori i podatak da je prisutna na tržištima 40 zemalja diljem svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu